Tråd: Hormonspiral?
Vis enkelt innlegg
Gammel 24-07-06, 14:45   #10
Fjonken
Seniormedlem

Fjonken sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 59
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Hormonspiral?

Forundrer meg litt at legen anbefaler hormonspiral når du har cyster/knuter i livmoren? Vil ikke spiralen komme i fysisk kontakt med cysten/knuten? Og vil ikke det irritere og skape mer blødninger? Min søster har slitt med livmorcyster og knuter og fikk beskjed om at spiral var utelukket fordi den ville gjøre tilstanden verre. Hun gikk da over på p-sprøyte og var symptomfri og blødningsfri i mange år.
Jeg har hatt hormonspiral og jeg blødde som en gris i 3 måneder etter innsetting. Deretter gikk det greit. Nå har jeg p-sprøyte som settes hver 90 dag og den holder meg stort sett mensfri. Har den på 3 året nå og er strålende fornøyd.

Medlem av piskeklubben

Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat