Vis enkelt innlegg
Gammel 29-09-04, 14:26   #661
MHM
Ikke flink, men god...;-)

MHM sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 50
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Må svare deg her Anne. De HAR funnet kreftceller i en lymfeknute. Denne skal sendes til Radiumhospitalet, for å få beskjed om hvor mor-svulsten sitter. Hun skal også inn på MR etter hvert. Så det er ikke OVER, men vi er veldige glade for at de ikke har funnet noe på lungene. Den kreftformen med høyest dødelighet er lungekreft. Mens brystkreft har over 90% overlevelse etter 5 år. Så derfor var det gode nyheter i dag. Neste runde er på tirsdag, men det tar vi når det kommer.

Tusen takk for gode ord uansett!

PS: Nå får jeg sikkert kjeft av Fedonisten fordi jeg ikke skriver slike ting i journalen min.... Men hun er jo bare og shopper - nyrik som hun er som har fått lønning....