Vis enkelt innlegg
Gammel 27-07-06, 02:08   #15
Karin
Seniormedlem

Karin sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 69
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: jenter: har puppa deres blitt mindre under slanking??

Kjøper stort sett på Lindex jeg også nå. Men før kjøpte jeg på SparKjøp - stort sett ting som ikke passet, ikke løftet, ikke støttet, ikke delte. Mye dobbeltpupper der. Og så pleide jeg jo aldri å prøve klær, bare kjøpte og håpet. Kunne liksom ikke gå inn i prøverom og ta på klær. . . Kunne ikke se meg i speil. . . kunne ikke se om noe kledde meg bedre enn annet. Kjøpte klær fordi de hadde rett størrelse, ikke fordi jeg likte dem eller trodde de kledde meg.

Men det var bh, ja. . . Var før 95 D, er nå 85B. Mannen sier det er helt utrolig at jeg slett ikke har hengepupper (men der er vi kanskje en liten smule uenige - skjønt jeg er tross alt 50 år da!!).

Så - mindre, ja. Men henger ikke mye. Ser friske og nesten ungdommelige ut, syns jeg nesten. . . Og jeg har ammet to barn i til sammen godt over 3 år. Så det har ikke nødvendigvis så mye å si - men fasongen forandrer seg jo uansett så sant man har vært gravid, da.

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat