Tråd: Tjukkholmen
Vis enkelt innlegg
Gammel 29-09-04, 23:06   #1
MHM
Ikke flink, men god...;-)

MHM sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 50
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Tjukkholmen

Kan jeg få ta ut aggresjonen på dere?

Jeg ser på Tjukkholmen. Det er fantastiske, generøse, humoristiske og flotte deltakere. Men det "profesjonelle" teamet rundt, irriterer og provoserer meg så kraftig, at jeg nesten ikke klarer å se på.

Er det spesielt forsvarlig å kreve at en utrent person på 174 kilo skal begynne å trene 2 timer HVER dag? Når han samtidig beretter om store smerter i knær og rygg? Beskjeden han får er at det "koster" å bli slank. Kari Jaqueson er en utrolig bra motivator, men hun kan umulig ha medisinsk støtte i det hun holder på med på Tjukkholmen. Hva med å investere i en vekt som viser muskelmasse - burde ikke det være proft? De bruker det sikkert ikke fordi det ville avsløre at det "faglige" opplegget ødelegger forbrenningen til deltakerne.

Er det sunt å gi deltakerne er kosthold med 5-10 prosent fett? Er det riktig å være MER konservativ enn Statens råd for ernæring og fysisk aktivitet? En middag med mager fisk, salat og tsatziki skulle de tilberede forrige uke, og de fikk IKKE bruke olivenolje. Er det forsvarlig? JEG kaller det et overgrep mot uvitende mennesker, som legger hele sin helse i hendene på noen som bak fine titler ser ut til å ville ta rotta på dem. Alle kan spise hva de vil for meg, men når jeg hører noen gir råd til andre mennesker, råd som er helseskadelige, så blir jeg provosert.

Jeg blir SINT!