HJELP....Det går sååå saaaakte med ATKINS!!!
Selvfølgelig mistet jeg innlegget jeg skrev nettopp så nå begynner jeg igjen, får se hva jeg husker.
Nå er jeg virkelig lei av å følge Atkins. Jeg spiser bare kjøtt og egg men går sakte ned tross for at jeg trener (gange) som en gal. Jeg har trent tilsammen 1075 minutter siden 26. februar til 23. februar. Men jeg har trent bare 108 minutter de siste 10 dagene da. Jeg begynte 1. januar med 94,8 kg og nå er jeg 92,4 kg.
Jeg har sprukket 2. januar og 24. og 25. feb.
1. feb. var jeg 93,0 kg.
Ketose fra 26. jan. til 23. feb.:
2,2,2,3,4,3,4,3,5,5,5,5,5,5,4,4,4,2,5,5,4,3,3,3,3, 3,3,3
Spiser 70% sjokolade, nøtter og sukkerfri brus som snop 1-2 ganger i uken. Nøtter i tillegg 3-4 måltider i uka. Det er vel her problemet ligger?! Senker sukkerfri brus vektnedgangen? I tillegg så har jeg økt grønnsakinntaket litt, og dressingen til grønnsakene på jobben er det kanskje litt mye karbo i, jeg vet ikke?!
Har vel ikke vært så veldig flink i det siste. Jeg har vel funnet ut hva som jeg gjør feil. Nå må jeg skjærpe meg så jeg blir slank til sommeren. Men det er jo veldig monotont å spise bare kjøtt og egg. Blir vel vant til det.
Lurer på om jeg skal begynne med styrketrening. Hørt mye positivt om det. Har tenkt tanken på å hyre en personlig trener. Mye bedre å bruke noen tusen og trives med kroppen. Dette skal gå! Jeg gir meg aldri!
Hilsen meg
|