Vis enkelt innlegg
Gammel 29-07-06, 16:03   #10
nalana
Seniormedlem

nalana sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Cofecta gele??

Jeg har sånn halvveis lovet minn sønn å lage ostekake i dag. Noen som kan fortelle hvordan de lager gele av light-saft. Hvor mange plater gelatin, hvordan blander dere saften, og hvilken synes dere er best for eksempel?
Skal se om jeg får tak i sukkerfri gele i dag, men gidder ikke sjekke flere enn den butikken jeg skal handle i, så det hadde vært veldig fint å finne oppskrift her når jeg kommer tilbake.
En ting til, og det gjelder bunnen. Hva kan man bruke for å få minst mulig karber i den også. Har lyst å lage den typen som ikke behøver å stekes.

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat