Tråd: Tjukkholmen
Vis enkelt innlegg
Gammel 30-09-04, 14:53   #10
Carbokiller
Seniormedlem

Carbokiller sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

Jeg er enda en som er dyktig provosert. Både på det ene og det andre. Først om fremst for det vanvittige forslaget om at han på 174 kilo skal begynne å gå i to timer hver dag. Hvor stor sjanse er det for at ikke HAN gir opp da???? Når man har vært mye stillesittende og kroppen lider under overvekt så bør man begynne forsiktig mener nå jeg, og ikke kjøre på med to timer daglig. Høl i hue. Ender jo opp med at mannen kommer til å pådra seg noen alvorlige belastningsskader og aldri mer kan trene i sitt liv!!!
Mannen til Jeanette ja... Herregud for en idiot! Skal du coache noen bør du kanskje ikke gjøre det han gjorde; å stå å spise sjokolade foran slankerne. Han burde vel gå foran med et godt eksempel. Selv om han er kroppsbygger trenger han vel ikke å proppe i seg med sjokolade og stekte pølser for det???

Og sist men ikke minst synes jeg det var grusomt gjort av de "profesjonelle" å ikke tenke lenger enn å plassere en person på 174 kg i en kano!!! AT ripen på båten var to cm over vann samt at han satt fast var ydmykende, og samtidig gjøre dette i et nasjonalt TV program var enda mer ydmykende. Jeg tror jeg hadde brutt sammen jeg. ... JEg husker mer enn godt hvordan jeg omtrent satt fast i et kinesisk innenlandsfly med null muligheter til å få ned bord-klaffen fordi jeg var for stor.

At disse stakkars menneskene skal LØPE denne j....hinderløypen hver gang er jeg også forbannet på. De som leder dette programmet kan umulig noen gang har vært overvektig og følt på kroppen hvordan det er. For det er forbannet TUNGT å skulle løpe med 30-50 kg overvekt. For ikke snakke om SKADELIG for leddene!! Det må da for himmelens skyld være mulig å finne en type aktivitet som passer hver enkelt og dets kropp????

Jeg synes synd på disse stakkars deltagerne som har kommet i klørne på disse menneskene. De virker alle som flotte, sterke, intelligente og oppegående mennesker, så jeg håper at de lykkes. UTEN altfor mange skader og alvorlig mén...

Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat