Vis enkelt innlegg
Gammel 01-08-06, 11:03   #18
nalana
Seniormedlem

nalana sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Ketolyse og søtstoffer

Opprinnelig lagt inn av BigDaddy

Hei,
selv om det var jeg som stilte spørsmålet i utgangspunktet tror jeg jeg nå kan si: ja, det stemmer. Sukkeralkoholer = 0 "net" carbs.
Du har altså min tillatelse til å proppe i deg!

Proppe i seg er vel å gå litt langt
Siden det om dette også er en del uenighet. Har sett på forumet her at det strides om disse sukkeralkoholene er så uskjyldige som man i utgangspunktet tror.
Nå skal ikke jeg være noen partypoopher, for jeg koser meg også med slikt godteri innimellom. Tenkte bare jeg ville minne om at den gode regelen med å føle seg litt frem bør få gjelde angående dette også

For jeg er vel ikke helt på jordet her ?

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat