Vis enkelt innlegg
Gammel 01-08-06, 20:12   #19
Fjonken
Seniormedlem

Fjonken sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 59
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Hvordan kan jeg få tilbake fornuften og tenke positivt?

Du har ingen grunn til å bli tussete Melania. Dersom du leser litt om andres kamp mot flesket vil du se at du faktisk er utrolig heldig som har gått ned så mye, så relativt enkelt og ubesværlig. Jeg har for eksempel slanket meg siden jeg var 18 år. Det har vært en vedvarende innbitt kamp hvor vekta til tider har vist 100 g ned og så 2 kg opp. Jeg har vært i utallige dalbunner og på mange tindetopper. Jeg vet at slanking er tøft og at det tar tid.. 7 års overvekt er lite i forhold til hva mange andre har gjennomlevd. Jeg veide over 125 kilo da jeg som 18-åring la ut på min strabasiøse ferd mot smalere midje, og jeg begynte å legge på meg som 8 åring.. Ta 41 år og trekk fra 8 så får du de åra jeg har vært overvektig og misfornøyd og utilpass med min egen kropp. Så lenge har jeg kjempa.. så lenge har jeg prøvd og feilet. Men gir jeg opp? ALDRI!!!

Nevner dette her sånn at du skal se litt i perspektiv. Jeg har i allefall lært meg at jeg må gå den langsomme veien. Være tålmodig og utholdene og aldri gi opp. Og det virker.. sakte med sikkert har jeg hivd gram etter gram over skulderen og sakte men sikkert smyger jeg meg stadig litt nærmere målet. Så når jeg kan holde ut så lenge, burde du kunne holde ut til du når målet ditt.

Medlem av piskeklubben

Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat