Tråd: Piskeklubb?
Vis enkelt innlegg
Gammel 03-08-06, 12:07   #240
sirimor
Seniormedlem

sirimor sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Askim
Alder: 60
sirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurs

Sv: Piskeklubb?

Opprinnelig lagt inn av Fjonken

Særdeles godt jobba Sirimor!
Si meg går du 90 min morgentur på tom mage? Jeg går 40 min stavgang og synes det er evig nok jeg.. Er alltid dritsulten når jeg kommer hjem igjen.

Takk skal du ha Fjonken, den første uken gikk veldig bra den.

Tom mage ja, bortsett fra en halv liter med vann. Funker som bare det. Prøver å gå så raskt som mulig, og tar i så det brenner i rompa i oppoverbakker. Kan kjenne av og til litt sultfølelse etter et kvarter, men forsvinner igjen etter som jeg blir varm i trøya. Har god sprut i bena, ingen melkesyre. Når jeg kommer hjem hiver jeg innpå først med masse kaldt vann, ca. en liter. Så inntak av 20 gr. cocosa og 30 gr. myseprotein-shake.

Stavgang er jo mye mer slitsomt, eller energikrevende om du vil da. Så det kan være en årsak. Forresten, hvordan følte du deg i underarmene i begynnelsen, ble du støl?
Har veldig lyst til å begynne, men jeg har slitt med musearm/tennisalbue og da blir særlig underarmen brennende sliten ved fysisk aktivitet som jeg kjenner tar der.

sirimor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat