Vis enkelt innlegg
Gammel 03-08-06, 13:48   #1
Fjonken
Seniormedlem

Fjonken sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 59
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Gjenstridig magefett.

Jeg tok en titt på skrotten min i dag før jeg gikk i dusjen. Jeg ble forundret over hvor slank jeg er blitt. Så og si alt fettet er borte fra rygg, armer, legger og lår. Over hofter og rumpe har jeg aldri hatt noe stort fettlager, men også der har jeg blitt akkurat passe. Ingen bollekinn lenger heller, ingen hengehaker.
Det er altså sånn at skrotten min er akkurat passe slank på alle områder bortsett fra magen. Magen er stor og dissende og har minst 10 kilo fett. Og jeg har ikke gjærmage eller tarmproblemer eller noe sånt. Det ser ut til at mitt fettdepot ligger på magen. Jeg vet at mange med pærefasong aldri blir kvitt fettet over rumpe lår og hofter. Kan det være sånn for oss med eplefasong også? Jeg lurer fordi jeg ser for meg følgende senario. At jeg slanker meg og går ned men på alle andre områder enn på magen og da blir jeg jo helt skrapa. Kravebeina er allerede akkurat passe markert. Jeg vil ikke bli tynnere der eller andre steder på kroppen. Bare på magen.
Har et annet senario også.. At jeg slanker meg men ikke går ned et gram. Og sånn har det jo vært den siste tiden. Har vært nede i 82 på det minste, men har stort sett gått opp og ned mellom 83 og 82,5 den siste tiden. Kan det være at jeg aldri vil bli helt slank på egenhånd uansett hvilken metode jeg bruker. Uansett hvor flink jeg er og hvor nøye jeg er?

Kan det være at kirurgiske inngrep vil være den eneste løsningen?

Medlem av piskeklubben

Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat