Vis enkelt innlegg
Gammel 03-08-06, 14:52   #3
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Gjenstridig magefett.

Opprinnelig lagt inn av jankph

Dessuten synes jeg at jenter/kvinner med litt mage er ganske sexy...

ååååååå guuuud for en mann !! Kan kunsten med å fortelle en kvinne akkurat det hun vil høre

Men Fjonken, - det med magen. Har til en viss grad samme problem sjøl. Men jeg tør ikke gå ned mer/slanke meg mer. Jeg er allerede for tynn i ansiktet og ekstra hud både der og andre steder er mitt problem. Var på hudklinikk for konsultasjon for kvisearr/grovporet hud rundt nesa og på haka. Snakket med en kirurg. Og kan sa klart at vi kvinner slanker oss for mye. Han mente jeg var altfor tynn i ansiktet og hadde mistet altfor mye underhudsfett (det var ikke det jeg spurte ham om, men skitt au ).

(Han var såpass at han tilbød seg å ta fett fra magen og sprøyte inn i kinnene Noe jeg pent takket nei til !)

Så faren med å fortsette å gå på diett for å bli kvitt bare magen kan gi slunkne kinn og kropp forøvrig. Det går ikke an å punktslanke. Hold øye med hva som skjer - så du kan stoppe det før det blir FOR mye. Og fortsett med treningen !

Et alternativ til kirurgi er den Ultra Shape greia på Ellipseklinikken. Men den er gresselig dyr - og du er ikke garantert resultat. Ellipse Klinikken - UltraShape
Har du masse pæeng så er det kanskje verdt et forsøk ?