Vis enkelt innlegg
Gammel 03-08-06, 22:22   #3
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo pølser i Stavanger

Opprinnelig lagt inn av Iset

Vi er jo i byen ofte, spesielt hver lørdag, parkerer i parkeringshuset nesten rett over Idsøe, så jeg skal ta meg en tur snart. Er pølsene voldsomt dyre? På Lidl har de også pølser uten karber, eller med 1 karb per 100 gram, men de koster jo flesk!

Ehhh.. har igrunnen ikke spurt hva de koster jeg. Men de har mye smak og kan absolutt ikke sammenlignes med Lidl pølser. Dette er delikatesse pølser som du kan servere i "fint" selskap om du vil. De er hjemme- og håndlagde og der er nok med et par stk. pr person. Mektige fordi de inneholder så stor mengde rent kjøtt ! Men det er altså ikke hverdagspølse man serverer ungene med potetstappe til !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat