Opprinnelig lagt inn av melene
Jeg vet ingenting om Atkins, bare så det er sagt. Jeg forholder meg til en bok jeg valgte å kjøpe, South Beach, som jeg leste, og som ga meg metoden jeg trenger. Det holder for meg.
Ja, det er jo det det dreier seg om, er det ikke - å finne noe som passer for DEG. Jeg bryr meg ikke så mye om hva andre mener om kostholdet mitt. Jeg lager ikke noe big deal ut av det og snakker ikke mye om det. Dw fleste jeg kjenner aner ikke at jeg gjør noe anderledes, selv om jeg har hatt dem til middag flere ganger. De SER at jeg har tatt av da, men skjønner ikke at det kan være pga hva jeg spiser !!
Tror jeg også kunne trives med South Beach, - eller Lindberg. Men når det gjelder startfasene fant jeg ut (etter å ha lest Lindberg boka, lest om Sotuh Beach og andre dietter på nettet, og snakket med folk som brukte de forskjellige) at min gamle metode, Atkins, ville passe best for meg. Det har vel mye med vane å gjøre. Det er ikke vanskelig å gå tilnbake til noe man kjenner.
Syns det er flott jeg, at det finnes flere måter å gjøre ting på. Ingen har sagt at EN måte er den rette. Til og med Weight Watchers og GR har sin berettigelse .... det finnes folk som ikke kan gjøre det på annen måte. Det får vi akseptere. Vi er alle forskjellige og det viktigste er å akseptere hverandre.