Trilles glade lavkarboliv
Så er eg i gang igjen. Etter å ha vært kjempeflink nesten fedonar i veelllldig lenge ( - 18 kg) , var det ikkje meir enn ein kort sommar og altfor mange karbohydratar (vin, sjokolade, is, pa,ta, godt brød og pommes frites.....) så rant kiloane på gitt (+7) ... Så nå er det tilbake på den rette vei igjen...
Det er godt å vera i gang med skikkelig mat igjen. Nesten-fedon passar meg egentlig veldig bra, og er vel det kostholdet som passar meg best og som det går an å leva på i lengden for meg.
No er det fredag, og me skal til å laga tapas. Favoritten her i huset. Med litt tilpassing, med bla oste-nøtte-muffinsane som eg har funne oppskrift på her som brød så blir det veldig godt... Etterfulgt av rødvin og mørk sjokolade er det ei perfekt start på ei ny helg
Det er veldig interessant å lese fra lavkarbo.no. Mykje spennande og gode tips. Og så er det så mange som er aktive. KJekt. Var ei tid innom forumet på fedon, men det var det heilt dødt. Etterkvart skal eg koma i gong med å skriva kva eg et og slikt, men dette er den offisielle starten.
Så god helg alle lavkarboarar