Tråd: Atkins Barer
Vis enkelt innlegg
Gammel 08-08-06, 10:40   #13
Charmtassen
Seniormedlem

Charmtassen sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 64
Charmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastisk

Sv: Atkins Barer

Leste litt på denne tråden i går, så jeg måtte i butikken og kjøpe et par jeg da - sånn at jeg kunne få testet også ...
Kjøpte begge de to "barene" de hadde i butikken - Hazelnut og "den andre" (som jeg ikke husker navnet på), og i løpet av kvelden var de borte begge to ...
Vet ikke om jeg plutselig utviklet nøtteallergi eller om det bare var at jeg satte noe i halsen - men når jeg spiste den med hasselnøtter så begynte jeg å hoste og harke, øynene og nesa rant og jeg så ikke ut! Men godt synes jeg likevel at det smakte!
Den andre var kjedeligere i smaken synes jeg, men da satte jeg i hvert fall ikke noe i vrangen

Dagen derpå ...: I dag tidlig følte jeg det som om jeg hadde et blylodd i magen og hadde små-vondt i hodet. Begge deler har nesten gitt seg nå - etter en god frokost, minst 1 liter vann og et par kopper kaffe. Var sikker på at det skulle vises på vekta også, sånn kjentes det ut i hvert fall.

Min konklusjon: 1 - én - bar i ny og ne ved helt spesielle tilfeller (nødsituasjoner) kan jeg godt tenke meg, men noe mer blir det nok ikke. Prisen inviterer heller ikke til at det skal bli noe daglig inntak av disse barene synes jeg, selv om jeg sikkert hadde hatt råd til det.

Charmtassen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat