Vis enkelt innlegg
Gammel 08-08-06, 11:57   #16
Kristian
Seniormedlem

Kristian sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 58
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Sv: Mat etter trening

Opprinnelig lagt inn av jankph

Rart...jeg har stikk motsatt erfaring. Det er sjelden jeg er sulten rett etter trening, og hvis jeg ikke spiser, så glemmer jeg det rett og slett, og føler meg like fin for det. Trening virker rett og slett som en sultstopper på meg.

Jeg er heller ikke sulten rett etter trening og derfor så spiser jeg lite hvis jeg spiser noe rett etter trening. Før eller siden blir jeg sulten etter trening og hvis jeg ikke spiser før jeg er sulten blir jeg slapp og blir aldri mett.
Kanskje dine problemer med vektnedgangen kommer av at du glemmer å spise etter trening. det er jo omtrent som å glemme å spise etter at du har stått opp om morgenen.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat