Tråd: Kles strl?
Vis enkelt innlegg
Gammel 08-08-06, 21:05   #25
Fjonken
Seniormedlem

Fjonken sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 59
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Kles strl?

Hold inn og trykk opp... Magic Wear eller ikke.. sånt skal jeg aldri mer i livet kjøpe. Etter så mange år med nødvendige men akk så ukledelige og usexy hold-inn-truser ( gjør seg virkelig på date.. særlig litt utpå kvelden når "yttertøyet" faller) er jeg endelig såpass liten blitt at jeg kan greie meg fint uten støttebandasjer av den typen. Hurra.. for det er jo en aldri så liten seier! Tenk nå slipper jeg altså å trøkke fleske ned i en truse som i utgangspunktet er designet 3 nummer for liten for å holde flesket i sjakk. Et strev å få på seg, et strev å få av seg og dessuten er de fleste så generøse i lengden at de rekker fint oppunder puppa. Trusekorsett.. !Aldri mer sier jeg..

Medlem av piskeklubben

Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat