Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-04, 16:14   #666
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Er helt enig med deg jeg carbokiller. Har "mistet" flere venner på den måten. Noen ganger skjønner man hvorfor de forsvinner - og har forståelse for det. Noen har man kontakt med via mail eller MSN og vet at de lever og har det bra. Noen har ikke tid, orker ikke, makter ikke. Noen har tråkket noen på tærne og blitt utestengt fra forum uten å kunne gi beskjed - ofte uten at de har gjort noe galt. Kjenner noen, og disse er det verre for, - de har kanskje mistet hele nettverket sitt/støtteapparatet uten sjanse til å forklare eller finne vennene sine igjen.

Men de jeg blir leiest for, - det er de som innvolverer seg voldsomt - og så forsvinner fra en ene dagen til den andre, uten et ord, - bare blir borte. SÅ mye betød det vennskapet liksom... Gidder ikke å gi beskjed.... og så sitter de som bryr seg/har brydd seg, og lurer på hva som har skjedd.... DET er trist det, og respektløst overfor "vennene".