Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-06, 00:31   #4
Goggen
Seniormedlem

Goggen sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Trondheim
Goggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastisk

Sv: Mina hälsovärden augusti 2006

Opprinnelig lagt inn av ssskaldeman

Det är tveksamt om det finns någon annan människa i Sverige som har ätit så mycket mättat fett och så lite kolhydrater som jag, åtminstone under så pass lång tid. De flesta som kör någon form av lågkolhydratdiet börjar ju lägga till en massa grönsaker redan efter ett par veckor. Sten Sture Skaldeman

Hei SSS!
Fine verdier har du og bra er det!
Jeg er en av dem som har "tatt inn" grønnsaker etc i kosten. Men likevel synes jeg ikke det er rart(konstigt). Jeg har slanket meg(tappat) omtrent 1 kilo i uken. Og grønnsakene er stort sett "over-jordgrønnsaker". Og det bidrar til at kosten ikke blir ensformig etc. Jeg ser ingen grunn til å la det være. Jeg tror at enhver må finne sin grense for hva man tåler, og spise deretter. Og jordbær(jordgubbar) har jeg spist en del av i sommer. Og bringebær(hallon) har jeg spist. I tillegg har jeg spist ikke-særlig-bra-mat på ferie(semester). Pizza, brødskiver(mackor) etc. Men jeg har det fortsatt bra, og går ned i vekt! Jeg synes du gjør en kjempejobb, og jeg har dine teorier i bakhodet hele tiden. Men jeg har som sagt utvidet mitt reportoir i matveien. Ikke etter to uker, men etter to måneder. Det ser jeg ingen ting galt i, og det vil jeg fortsete med!

Det du gjør, i den ekstreme varianten er veldig interessant og følge med på, fordi det må etterhvert føre til at det etablerte miljøet innen kosthold må åpne ørene sine! Å se slike fine verdier etter et kosthold som etter sigende skal være forbundet med døden..

Men slankingen(bantningen) min går etter planen, og om sju kilo må du skrive en ode!

Mh Goggen

Goggen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat