Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-06, 22:25   #1
Fast-i-fisken
Medlem
 
Medlem siden: May 2006
Hvor: Vestfold
Alder: 55
Innlegg: 50
Fast-i-fisken er ny på veien

Fett - Karber sammenheng

Har nå gått ned omtrent det jeg skal. Har begynnt å spise litt mer karber for å stabilisere meg. Det jeg nå er litt usikker på er fettinntaket. Etter hvert som jeg spiser mer karber (snakker foreløpig om små mengder) skal jeg da kutte ned på fettet? Noen som vet hvor mange karber man skal opp i pr dag før man skal begynne å minke inntaket av fett. Koser meg fælt med fløt og creme fraich sauser osv.
Synd å bytte dem bort med andre usunne greier. Men litt mer karber skal jeg vel få i meg.
En annen ting er man sier jo at hvis du først spiser et måltid med karbohydrater, så skal du ikke spise fett (siden dette da vil lagres)
Men hvor lang virkning har dette. Kan jeg da igjen 4 timer senere spise et godt lav karbo måltid med fett?
Noen kloke hoder???

For øvrig herlig å gå på salg om dagen og handle litt nytt til garderoben. Klærne sitter så fint. Bukser i str 40 Kan ikke huske sist jeg kunne bruke det.
Nå skal de store klærne kastes/gis bort. De skal ikke henge i skapet i tilfelle jeg går opp igjen. Jeg skal bli på 70 kg!!! Er spent på hvor lett/vanskelig det skal bli å stabilisere seg. Men er sterk i troen på at dette skal gå bra.

__________________
6.9.09: 81,1 kg
1.10.09: 76 kg
22.10.09: 74,1 kg
6.1.10: 77 kg full av julekarber
Mål: 72 kg i mai
Fast-i-fisken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat