Vis enkelt innlegg
Gammel 11-08-06, 11:53   #8
Melania
Seniormedlem
 
Melania sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Oslo
Alder: 47
Innlegg: 1.135
Melania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snill

Sv: Fett - Karber sammenheng

Oi, oi oi - ja for meg som er meget matglad ser det ut til å bli tøffe tider. Det ville nesten bare være lettere å fortsette å spise som jeg gjør nå.

Men det jeg også lurer på - nå som jeg nærmer meg ønsket vekt er det kanskje uansett lurt å begynne å redusere på fettet? (selv om jeg ikke spiser så mye fett) Kroppen trenger vel mindre kcal... For med det opplegget Torkil skisserer må jeg ærlig innrømme at jeg har det bedre slik som jeg har spist underveis på denne ferden ned

Ja jeg er litt bekymret etter litt stort inntak av koteletter (2 til middag 2 dager på rad) og baconcrisp de siste dagene, og vekten viser opp (ja det kan være fettet og det kan være salt - men bekymret blir jeg uansett). Å kutte ut fettet er nok ikke det værste for meg. Ja jeg må innrømme at jeg har fått smaken for rømme og fløte, men det kan byttet ut med mager kesam og melk. Smør på brødskiver/fiberrik spiser jeg uansett ikke, og majones kan jeg lett kutte ut. Grønnsaker med kesam og salsa dipp - here I come (nøtter og baconsnacks away you go)

Må jeg virkelig begynne å telle kcal når jeg skal stabilisere/vedvare?

__________________
Melanias vei til ett lettere liv!
- Januar 06 til Oktober 06 = -30kg!
- Vekt 30.01.07: 73
Mål for 2007: tilbake til Match vekt 68kg og holde meg der, bli MILF, bli glad i meg selv og gripe alle muligheter!
Melania er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat