Sv: Noen tips til hvordan jeg kan få "fjernet blå fargen?
Syns ikke du hadde så mørke ringer under øynene jeg ! Nyyyyydelige øyne har du !! Åsså deeeee vippene da ! *sukk*
Men om man plages av mørke ringer under øynene kan det, i tillegg til for lite søvn, også skyldes vitamin/mineralmangel. Som regel jern, B-12 og andre B-vitaminer. Blir det for ille og mer søvn, regelmessige måltider, nok vann ikke hjelper, så ville jeg ha fått tatt noen blodprøver hos lege. det kan være at det rett og slett er jern mangel. Vår kjære Fedonisten vil sannsynligvis si at nyrer og lever trenger en rens og at man må drikke mer vann. (tror jeg).
Jeg var en del plaget før - da jeg av ulike grunner (bl.a. hetetokter) mistet nattesøvnen. Fikk abefalt en krem/stift på apoteket: Oligo 25 Yeux fra Vichy. Den dekker godt og ser helt naturlig ut.
I min ville ungdom kjøpte jeg en krem på parfymeriet, - husler den var gul eller orange, men ikke hva den het. Den dekket perfekt etter sene natterangler....