Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-06, 14:16   #3
Trolljenta
Seniormedlem

Trolljenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 43
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: Ny her.. Ketolyse når man har PCOS og insulinresistens?

Ja, det er rene vidunderkuren.
Husker før når jeg hørte Fedon snakke om insulinresistens at jeg tenkte det måtte jo være for godt til å være sant å ha insulinresistens, for da var det jo en enkel løsning på problemet. Vel, det var nå litt vel optimistisk men, for det er jo ikke alltid så enkelt. Noen år senere fant jeg ut at jeg hadde insulinresistens og PCOS, meldte meg så etterhvert på Fedon-kurs for å finne ut hva dette kostholdet egentlig dreide seg om. På det tidspunktet hadde jeg vel mensen 1-2 ganger i året. Dette året har jeg vel hatt mensen hver gang utenom en.
Har tatt av ca 25 kg.

Med den dietten du går på nå må du vel ha blitt rimelig overvektig? Jeg este nemlig veldig fort ut på den samme dietten..
Nå har du ihvertfall funnet løsningen, så da er det bare til å løpe ut på kjøkkenet å tømme hyllene for all dritten.