Sv: Hva har man på i begravelse?
Opprinnelig lagt inn av jeef-micro
Høres ut som et bra valg Melania. Jeg synes det er fint med mørke klær i begravelser... det handler jo om å vise respekt for den døde og de som er nærmeste pårørende... og llommetørkle og lite sminke er jo alltid lurt i slike sammenhenger (evtvannfast mascara) håper det har gått bra med deg i dag i allefall... vanskelig å skal igjennom noe slikt for første gang...
Ja det gikk bra, og jeg var rett kledd...
Men det var en helt surrealistisk greie.. Han som har gått bort døde av ekstrem overvekt. Han ble 50 år, organene klappet sammen og tilslutt hjertet. Utrolig at en så oppegående, givende og smart person nekter å endre seg (endre vaner) og rett og slett spiser seg i hjel.... surrealismen i det hele var jo at jeg dukket opp ca 26 kg slankere enn det jeg var sist mine tidligere kolleger.. Ja flere kjente meg rett og slett ikke igjen i strl 40 og med ny hårklipp. Men det er klart at det ble en dag til ettertanke, i motsetning til de fleste i begravelsen vet jo jeg hva det vil si å være overvektig, kraftig overvektig (på det værste har jeg jo veid godt over 125kg). For å si det slik, jeg hadde ingen problemer med å ligge unna kaken på minnestunden.
Mål for 2007: tilbake til Match vekt 68kg og holde meg der, bli MILF, bli glad i meg selv og gripe alle muligheter!
|