Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-06, 15:30   #5
Charmtassen
Seniormedlem

Charmtassen sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 64
Charmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastisk

Sv: Ketolysekuren virker ikke

Opprinnelig lagt inn av kals

har i denne perioden spist 10-15 karbohydrater daglig.

Jeg går også på ketolysekuren, men jeg spiser mellom 15 og 20 karbohydrater hver dag - og det er det anbefalingen går på i boka. Du skal ikke ligge under 15 karber pr. dag, så jeg tror du rett og slett får i deg for lite karbohydrater til å gå på ketolysekuren.

Jeg skriver opp alt jeg spiser (og drikker) i en egen bok (hvis du ikke vil lage dagbok som mange her gjør), og da regner jeg ut karbene for hvert måltid + resultatet for dagen. Har jeg ligget litt lavt til frokost og lunsj, så kan jeg unne meg litt ekstra til middag eller litt ekstra kveldskos. Det anbefales virkelig å skrive opp og regne nøye i begynnelsen, så det foreslår jeg at du gjør.

Som de andre sier også: Skriv inn her hva du spiser en normal dag, gjerne opplyse om høyde og vekt - så skal vi se om vi ikke klarer å finne ut hvorfor du står bom stille. Men først: øk karbene til over 15 g. pr. dag

Charmtassen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat