Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-06, 16:48   #8
Gamla
Potius sero, quam numquam

Gamla sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Sv: Ketolysekuren virker ikke på meg

Velkommen Kals!
Ser at du strever litt nå, men du skal se at det lager seg etter hvert.
Egg, eggeomelett og bacon til frokost. Gjerne med litt grønnsaker. Jeg bruker mye vårløk eller purre til. Jeg synes du også du skal forsøke å spise litt mer varierte salater og grønnsaker og heller kutte ut ketolysebrødet en tid til du er skikkelig igang. Mesteparten av karbohydratene skal komme fra salat og grønnsaker! Bruk f.eks. salat med litt proteiener og f.eks rømmedressing til lunsj. Ikke spar på fettet og drikk rikelig med vann/mineralvann.
Enkelte tåler heller ikke hverken kaffi eller light brus uten at vekttapet stopper opp. Kutt derfor gjerne ut en ting av gangen og se om du merker forskjell. Hvis ikke kan du jo bare fortsette med det. Hormonpreperatet du bruker kan selvsagt også være litt av årsaken, men bare fortsett med det. (Fontex kjenner jeg ikke til). Du skal se at virkningen kommer etter vært likevel!
Lykke til!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat