Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-06, 22:56   #19
Mum 4 2
Seniormedlem

Mum 4 2 sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Sør for Trondheim
Alder: 54
Mum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt av

Sv: Jeg har vært hos legen og har et par spørsmål

Opprinnelig lagt inn av turid

Helt sant...
Også syns jeg det er litt vanskelig når man er på farten jeg da. Mulig jeg bare er dårlig til å planlegge.
Men har du gått ned 18 kg på eurodiet? Hvor lenge har du holdt på da?

Og etter noen dager med positive tester så kom mensen... Så da slipper jeg jo å tenke mere på akkurat det nå. Derfor var jeg vel litt opptatt av det da Når det er sagt så har jeg tre friske fine barn og vet jo ikke helt om vi er klar for å få flere sammen. Til uka får jeg satt inn spiral og kan bruke tid på min kropp nå.

Ha en fin dag alle sammen.

Nei, de 18 kiloene gikk jeg ned mens jeg fulgte Fedon kost (dvs. lå mellom 60-100 karber pr dag, ammet i tillegg. ).

Brukte egentlig ikke så lang tid på det, men har stått mer eller mindre standby siste året. Selvforskyldt det da, men irriterende allikevel.

Mensen for en PCOS`er. Det er vel bare positivt det. Tyder på at hormonene jobber som bare det.