Vis enkelt innlegg
Gammel 04-10-04, 10:35   #6
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Doris

Jeg er redd du kommer til å møte mektig motstand. Som regel blir Fedon synonymt med slanking og når man så sier at dette er sunt for ungene, da skal du få høre på bråk!

Ja det tror jeg også. Hvis jeg nevner ordet lavkarbo i forbindelse med barn, mener folk regelrett jeg er en barnemishandler som prøver å slanke barnet mitt!
Stakkars Fedon som gikk ut i media og sa at barn ikke burde få disse høy GI grøtene som de spiser nesten utelukkende i småbarnsalderen. Han fikk gjennomgå så det holdt, særlig av Wenche Frølich (Jeg brekker meg bare jeg nevner navnet....).

FLOTT TILTAK Guro!! Kan jeg kopiere brevet ditt og gi til barnehagen når jenta mi begynner? Det er en stund til enda, men jeg syns det var så fantastisk flott skrevet, saklig og utrolig bra!!

Håper barnehagen ikke stiller seg negative til det, du vet jo hvordan Ola Nordmann er når det gjelder barn og sukker...