Vis enkelt innlegg
Gammel 21-08-06, 17:47   #3
Torkil
Seniormedlem

Torkil sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 67
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk
Smile

Sv: En fornuftig kur?

Opprinnelig lagt inn av hønken

Heisann,

Hvordan er det med trening når man er på ketolysekuren? Jeg ser for meg at arteriene krøller seg og hjerte får epileptiske kramper i det man gjør noe aktivt med så mye fett i blodet. Øker kolestorolet på denne kuren? Kan man oppnå resultater like raskt om man slanker seg på den "vanlige måten" - sund fettfattig mat og jevnlig mosjon?

-hønken-

Hei
Totalkolesterolet går ned på ketolysekuren, du får mer av det gode kolesterol og mindre av det dårlige.
Jeg har sagt det før - det er sukkeret som gjør kolesterol farlig, ikke fett. (Eks: når man får diabetes og blodsukkeret stiger, får man høyere kolesterol og mer av det dårlige kolesterol. Behandles sukkersyken og overvekten med et lavkarbokosthold raser kolesterolverdiene ned)

I "slank med ketolysekuren er det flere referanser til solide, vitenskaplige underøkelser fra anerkjente medisinske tidsskrifter som bekrefter påstanden)

Lykke til med kuren
Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat