Vis enkelt innlegg
Gammel 22-08-06, 01:01   #12
Fridolina
Seniormedlem

Fridolina sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Oslo
Alder: 45
Fridolina er en juvelFridolina er en juvelFridolina er en juvel

Sv: Hva har man på i begravelse?

Jag har vart på en del begravninger men ingen har vart så hemsk som min pappas før litt over 2 år sedan..
det hemske va ikke att det va en begravning,men att jag og min syster hade ALL oppmerksamhet og øyen på oss... følte mig ut tittet og jag ville bare att allt skulle vare øver....kunde ikke slappe av å tenke på va som skjedde uten mere bare tenke på allas blikker som såg på mig.
Og snakket om hvordan allt va ordnet osv eftersom det va jag og min syster som va alene om å annordna hele begravelsen..
Det verste va att vi hade valt en sang som betyder mye før oss og som pappa elsket:tusen bitar av bjørn afzeliuz,og det var en idiot av pappas bekanta som sa till noen att den sangen ikke passet sig,eftersom teksen handlet om noen som var alene og blivit sårad! men det va ju ikke teksen i sig som vi hade tenkt på uten minnet av våran far... elakt å si en sådan sak...det er veldigt lett å bli sårad i en sådan sårbar situation..

Når det gæller klæder så gikk alle i sort og hans kolleger gikk i "fin tolluniform" noe som jag blev veldigt glad over pga att pappa va veldigt stolt over sitt jobb

Er på mine siste "ønskekilon" nå Mål: 60 kg
ca 3,5 år senare och uppe i 73 kg igensucks
[/IMG]
Fridolina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat