Vis enkelt innlegg
Gammel 22-08-06, 14:27   #3
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Hvilke(n) kokebok/bøker bruker du?

Jeg er en av dem som har STORE problemer med å følge en oppskrift 100%. Første gangen jeg lager en rett gjør jeg kanskje det, så finner jeg ut hvoran jeg kan gjøre retten akkurat slik JEG vil ha den. Frustrerende for de som spør etter oppskriften når jeg har laget noe, for det er ikka alltid jeg husker hva jeg har gjort.....

Bruker alle Jamie Oliver sine... Justerer litt - så er der meste lavkarbo. Masse gode ideer der.

Ellers har jeg nesten slitt ut "The Low Carb Gourmet" av Karen Barnaby. "500 Low Carb Recipes" - av Dana Carpender. Og "Low Carb Meals on the go" av Sharron Long. Og "The Tex Mex Cookbook" (kombinasjon av kokebok og Tex Mex mats historie) av Robb Walsh. Og så finner jeg masse ved å søke på nettet.