Sv: Tusentråden 2006
Rart dere hvordan sannheter forandre seg.. For mange år siden var pulverkurer det store. Min sannhet, min nøkkel til smal midje og slanke lår.. Så var det Grete Rode som rådet grunnen en stund før hun ble avløst av slanketeen. Så ble det suppekurer og annanaskurer og 10 kilo ned på 2 uker kuren, som helst var en sultekur om den skal kunne kalles en kur i det hele tatt. Så var det spise vanlig, men mindre kuren og den gikk jo aldri for en overspiser spiser aldri mindre, med mindre hun er død..
Også fikk jeg øya opp for trening.. Så da droppa jeg matenkontrollen og trena som besatt.. men ble ikke mindre av det. Så gadd jeg ikke det lenger for det gikk jo ikke og jeg skjønte jo ikke hvorfor det ikke gikk.. Så det ble Herabalife i steden som jo gikk en stund til jeg ble lei.. Så fant jeg kaloritellingen frem på nytt og med den tvang kroppen ut av godstolen.. og det gikk bra en god stund.. men så gikk det ikke lenger det heller og da fant jeg lavkarbo.no.. og resten av historen kjenner dere fra før..
|