Vis enkelt innlegg
Gammel 24-08-06, 12:53   #20
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 45
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Menssmerter, tilfeldig eller typisk for PCO`ere?

Opprinnelig lagt inn av lillemeg

Ja, det høres jo ganske logisk ut det du skriver. Jeg kan også kjenne når jeg har eggløsning og hvilken eggstokk det kommer fra. Samtidig er den ene litt verre enn den andre (sikkert fordi det er flere cyster der). Da er jeg den "heldige" typen som har mens-smerter og som kjenner ubehag når jeg har eggløsning...hurra

Men, etter jeg begynte på p-piller (som legen min ikke ville gi meg for noen år siden; da hun var nervøs for at jeg skulle gå opp 10 kg...) så har jeg fått mindre mens-smerter; men kjenner fortsatt eggløsning med ubehag...

Bra smertene er mindre vonde da... Jeg har aldri hatt mens-smerter... noen ganger kjent litt "murring" i magen i forbindelse med mensen, men aldri vært det jeg vil kalle smerter... Jeg har i allefall hatt god effekt av Diane, og har prøvd metformin, men får ikke tatt den dosen jeg helst skal ha uten å få bivirkninger...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat