Vis enkelt innlegg
Gammel 26-02-04, 12:08   #8
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk
Question

Her er min vitamin coctail .... calling Iset hjelp !

Hva sier du Iset, det er du som er eksperten på dette her. På grunn av en hormon uballanse som gjør at jeg samler mye vann i kroppen MÅ jeg ta vanndrivende legemidel. Moduretic Mite - 2 til dagen. Har i samarbeid med legen prøvd å kutte ut disse og har prøvd alle naturmidler som finnes i butikken (løvetann og bjørk og teer og masse rart). Dessverre reagerer jeg negativt på de fleste og de jeg tåler klarer dessverre ikke å hjelpe meg. Det er min så vidt jeg vet eneste synd på Atkins og en av grunnene til at jeg tar sent av. Mye av kosttilskuddet jeg tar, tar jeg FORDI jeg tar vanndrivende. Her er leksa mi:

1 Nycoplus multivitamin (uten a og d for tranbrukere)

1 Nycoplus Folsyre 0,4 mg (på grunn av vanndrivende)

2 Ester C vitmin 200 mg (fordi det er vinter - tar 1 om sommeren)

2 Kaleriod 750 mg (kalium pga vanndrivende)

3 Natures Sunshine Calcium med magnesium og D-vitamin (3 inneholder 710
mg calsium, 390 mg fosfor (!), 380 mg magnesium og 9 ug D-vitamin)

1 Lube Q10 - (har kasta pakken så jeg vet ikke hvor mye det er)

2 Ultra Omega 3*6*9 - Borago, fisk og linfrøolje. (1 kapsel inneholder:
400 mg boragofrøolje som gir 128 mg linolsyre, 76 mg GLA og 78 mg linolsyre, 400 mg fiskeolje, som gir 72 mg EPA, 48 mg DHA,
400 mg linfrøolje, som gir 212 mg alfa-linonlensyre (ALA) 47 mg linolsyre (LA) 75 mg oleinsyre
10 IE d.alfa tokoferol (naturlig e-vitamin)

OKey Iset - blir jeg sunn nå ?????
Har du noe forslag til forbedringer ???

Sist redigert av Nille : 26-02-04 kl 13:20.
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat