Opprinnelig lagt inn av sirimor ---FREDAG--- Denne ukens trening..... Uke 34 : 21. - 27. august. man: rask morgentur 40 min. - utført tirs: styrke, ben 30 min. - utført ons: rask morgentur 40 min. - utført tors: rask morgentur 40 min. + styrke, armer 30 min. på kvelden - utført fre: rask morgentur 40 min. - ikke utført det regna så fælt, au-au-au lør: styrke, ben 30 min. - søn: rask morgentur 40 min. - Så langt har det gått greit.
Opprinnelig lagt inn av sirimor
---FREDAG--- Denne ukens trening..... Uke 34 : 21. - 27. august. man: rask morgentur 40 min. - utført tirs: styrke, ben 30 min. - utført ons: rask morgentur 40 min. - utført tors: rask morgentur 40 min. + styrke, armer 30 min. på kvelden - utført fre: rask morgentur 40 min. - ikke utført det regna så fælt, au-au-au lør: styrke, ben 30 min. - søn: rask morgentur 40 min. - Så langt har det gått greit.
Gått greit.. ?! Du er fanden ta meg ramm jente!! Fytti katta, du gir meg virkelig noe å strekke meg etter. I kveld skal jeg legge meg samtidig som vesla.. nemlig kl 20...