Takk for den koselige velkomsten Har tenkt en del på hvordan jeg skal holde vekten etter kuren (har fått med meg at dette bare er en kur ) Tror jeg kommer til å legge kostholdet mitt tett opp mot Lindbergs anbefalinger. Har noen bøker med oppskrifter på Lindberg og Atkins mat så jeg må vel bare finne ut hva som fungerer best for meg, for å stabilisere vekten etterpå. Har forresten gått ned jamt ca 1kg i uka, men nå etter at jeg begynte jobbe igjen etter ferien har jeg plutselig gått ned i overkant av 3kg på 1 1/2 uke. Blir nesten litt bekymret for at det skal gå for fort og jeg mister muskler i steden for fett. Spiser jo ikke like mye nå som i ferien og jeg merker jeg blir raskere og lengre mett, så jeg vet ikke om jeg klarer spise mer enn jeg gjør heller. Hender jeg spiser en avocado til lunsj er det greit eller blir det for lite? Er jo god og mett etterpå så... I begynnelsen ville jeg jo helst gå ned 2 kg i uka, men det gjorde jeg jo ikke. Da ble jeg bekymret for at jeg gjorde noe feil. Nå har jeg gått ned mer og bekymrer meg for det også Livet er ikke lett nei!