Tråd: Elektrolyse
Vis enkelt innlegg
Gammel 26-08-06, 00:09   #11
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: elektrolyse

Opprinnelig lagt inn av lillemeg

ok; for jeg har skjemmende hårvekst i ansikt og andre steder på kroppen, pga PCOS, men fikk beskjed om (fra trygdekontoret eller noe sånt, når jeg søkte med attest fra legen min), at jeg kun fikk dekket elektrolyse, noe som jeg hørte var mer smertefullt, tok lenger tid og kunne bli dyrere.. Hørt om andre som har fått dekket store deler av laser, og irriterer meg grønn over ulikhetene...(eller blå..?)

Kanskje du skal snakke med legen din om dette? man må ha litt spisse albuer, eller noen som kan gå forran å bane vei om man skal få det man har rett på her i verden...

uansett... loven sier:

Sitat:

"utgifter til behandling...utenfor norsk offentlig helse -og sosialvesen gir bare rett til fradrag dersom tilsvarende behandling.... ikke kan tilbys av det offentlige norske helsevesen"

Det står ikke noe her om hvilken type behandling man kan få dekt.

men jeg sier det igjen da... Jeg får IKKE dekt laser av trygdekontoret, men behandlingen kommer under særfradrag på selvangivelsen...