Vis enkelt innlegg
Gammel 26-02-04, 13:58   #11
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

nja, vet ikke heeelt om jeg vil tilgi deg.... hehe neida hihi. var jo litt morsomt da

ja kom på torgterassen du hehe. neida, men vi har faktisk fått diplom for byens beste service, av alle butikkene i hele stavanger storsenter (inkluderer Arkaden, Hennes og Torgterassen) skryte skryte

(jeg er jo ikke der da, før i september (har svk.permisjon) men de som er der er utrolig flinke

nja det er i leveren den største kontentrasjonen av A vitamin er, D tror jeg også men er ikke sikker. og tran er laget på lever. nei jeg ville IKKE tatt tran., i og med at den ER laget på lever (som også møllers dobbel er tror jeg) så forekommer det toksiner i den (pcb miljøgifter, er bla abortfremkallende i store nok mengder). den blir jo renset, men giften er der allikeve, dog ikke i store nok mengder til å gjøre skade, mener myndighetene. jeg mener noe annet.

ta ultra omega du, den er knallbra
og tusen tusen takk for at du alltid svarer så bra på spørsmål om Atkins, jeg kunne ikke fått en bedre "lærer"