Vis enkelt innlegg
Gammel 29-08-06, 14:38   #2
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Gir du barna dine brus og juice ?

Takk for påminnelsen.

Opprinnelig lagt inn av Artikkelen

- For tennenes del kan man gjerne drikke brus eller juice til måltidene, men mellom måltidene trenger spyttet tid på å reparere syreangrepet tennene ble utsatt for under siste måltid, og da bør man bare drikke vann eller boblevann. Hvis man drikker for eksempel brus, klarer ikke spyttet å rette opp syreangrepet, sier Aukland.

Dette var litt kjekt å høre. Da kan jeg være litt streng på at han kan drikke det til maten og ikke mellom.

Jeg har ikke helt klart å bli enig med meg selv, for jeg har ment at juice er best til maten, og samtidig, så er jeg indoktrinert med at "til maten drikker vi vann", og da blir det jo vann hele tiden, så da har jeg vekslet litt mellom litt juice en gang i mellom, og litt til maten en annen gang osv. Har lenge irritert meg over at jeg ikke bare kunne bestemme meg og bli konsekvent. Men nå har jeg altså skyts.

(også er Meierinenes grønne eplejuice det eneste som funker mot mot morgenkvalmen min, så jeg styrrter ut på kjøkkenet om morgenen og tømmer innpå juice, og da har det ikke vært så veldig lett å forklare poden at bare jeg skal få liksom... men jeg har nå gjort et hederlig forsøk, og noen ganger har han fått osv... ja, duverden så inkonsekvent jeg har vært på dette området når jeg tenkter meg om... men jeg tror egentlig jeg bare skal slutte å snakke nå jeg.. så.-.. ja. )

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat