Tråd: Utålmodig!!
Vis enkelt innlegg
Gammel 30-08-06, 10:59   #6
Goggen
Seniormedlem

Goggen sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Trondheim
Goggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastisk

Sv: Utålmodig!!

Opprinnelig lagt inn av Fjonken

Tror cluet ligger i det at du er redd for for mye fett jeg. Fett må inn for å få fett ut. Så du må bare overse stygge blikk fra andre og hive i deg fett. Faktisk bør du ha så mye som 70/75 % fett hver dag på en ketogen diett.

Videre bør du kanskje begrense bruken av ost. Noen opplever stagnasjon pga melkeprodukter. Og andre pga søtningsstoffer og barer. Ta fatt på disse tingene først og se om det hjelper. Og drikk mye vann.

Og baconcrisp er salt. Det holder vannet i kroppen og kan forårsake vektoppgang. Så ikke særlig lurt å spise det i dagene før veiedag.

Jeg er enig med fjonken. Jeg er ingen spesialist på ketolysekuren, men etter det du skriver ser det ut som du sulter.

Frokostforslag: 100-150 gr bacon, stekt i smør, 60-100gr ost,noe grønt
Lunsjforslag: 100-150 gr bacon, stekt i smør 60-100gr ost,noe grønt
Middagsforslag 2 koteletter, stekt i smør, en fet saus over, grønnsaker, soppstuing, salat eller annet. Gjerne med litt god olje over.

Og mye vann!

De som forsøker å "sulte" seg ned med ketolyse eller andre ketogene dietter har vanskelig for å gå ned. Ofte spiser de rett og slett for lite, og kroppen går i sparemodus. Glem kalori-tenking og gammeldags slanking. Les boka du sikkert har og spis deg ned i vekt! Ikke sult deg ned!

Goggen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat