Vis enkelt innlegg
Gammel 30-08-06, 22:43   #10
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Skremmende dårlig kosthold i Nederland!

Jeg er også oppvost med mat laget fra bunnen... Men jeg lurer innimellom på om det var så inmari mye bedre... Faren min mener at det er ikke middag om det ikke er "pottit"... Noe som resultertte i at jeg var 20 før jeg oppdaget at det ikke opprinnelig hørte poteter til pasta- og pølsegryte...

Og var det potet, så skulle det være saus... selvfølglig av meierismør og H-melk. Og alt skulle lages av ordentlige ingrendientser, med andre ord ikke lett/light ting. Forsåvidt en god tankegang, men sammensetningen var jo horribel. Med andre ord god norsk sikringskost.
Har alltid blitt sett på som litt sær hjemme fordi jeg slutta å spise smør på brødet da jeg var 10, aldri vært særlig glad i brød, og hvertfall ikke med ting som brunost, syltetøy og nugatti. Men erstatningen for brødmaten var som regel honni korn og frosties.... Men om ikke annet har jeg lært hva mine eventuelle unger IKKE skal spise!