Vis enkelt innlegg
Gammel 04-09-06, 19:22   #21
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Menssmerter, tilfeldig eller typisk for PCO`ere?

Jeg hadde helt sinnsyke menssmerter i begynnelsen jeg testet ut forskjellige tabletter. Var vel i 17-årsalderen. Husker jeg ikke klarte hverken stå, sitte eller ligge og endte med å holde meg krampeaktig fast i armelenene på en stol sånn at jeg akkurat ikke kom ned til setet... Sånn satt jeg en hel natt husker jeg, faren min var sikker på jeg hadde tørna!... Da gikk jeg på noe p-pille aktig som begynte på tri... et eller annet.

Har blitt lit bedre med provera, men ikke akkurat godt. Men levelig. Det kjennes bare ut som om noen stikken en hånd oppi magen nedenfra, klyper godt tak i eggstokkene og vrir rund. Pleier jeg å fortelle samboeren min, til han blir helt hvit av skrekk
Men siden noen nevner at de kan kjenne eggløsning, det forklarer kanskje "knivstikket" som noen ganger helt ut av ingenting skjærer inn i siden. Er omtrent midt mellom mens-periodene og kjennes på de samme plassene....

__________________
Persistance pays!

Sist redigert av Carisma : 04-09-06 kl 20:16.
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat