Desperatly seeking advice....
Hei er ny her lagt inn en melding på introduksjonen.
Jeg er skikkelig frustrert og trenger desperat råd fra dere kloke hoder. Vil ikke slutte da jeg tidligere har hatt så gode resultater... Men sliter nå med motivasjonen etter det jeg opplever. Jeg spiser ketolyse/atkins kost. Uten juks, føler at jeg har vært kjempefliink. Men altså....
Etter å ha gått på ketolyse/atkins i ca ett år har jeg tatt av 25 kg og superfornøyd. Hadde en forutbestemt sprekk i sommer som gikk greit hadde gått op 3 kg og syntes ikke det var så galt. Ble bare mer motivert for å starte opp igjen. Var superflink og begynte igjen som planlagt uten noe "slinger i valsen" og gikk opp 1,5 kg første uke. På en og en halv måned har jeg totalt kun gått ned igjen 400 gram som eg ikke er noe. Jeg har fulgt til punkt og prikke og stixen har vært lilla hele tiden...
Jeg spiser nok fett, har tidligere opplevd at mangel åp fett har stoppet opp vekttapet mitt. Har og etter ett år med suksess blitt godt kjent med kostholdet og kroppen min. Men nå skjønner jeg ingenting og det er så fryktelig demotiverende, når jeg føler det går feil vei igjen, til tross for at jeg vet jeg er flink.
Jeg har og begynt å trene mer, og nei går heller ikke ned men opp på cm også desverre, bukser som var litt løse i våres er nå trange igjen. Har skikkelig panikk, vil mer ned ikke opp igjen... snufs
|