Vet ikke helt om jeg våger å si det, Scilla. Men jeg har hatt plager med føttene de årene jeg har tatt Levaxin. Jeg er jo så misfornøyd med Levaxin'en at kanskje jeg gir den skylden for alt?
Jeg hadde ikke sår i føttene, men kunne få en brennende kløe. Det føltes som om huden holdt på å tørke ut samtidig som det klødde noe så...
Jeg måtte stå opp om nettene og smøre føttene med fet krem. Fikk ikke sove ellers. Det rare var at huden så og kjentes normal ut. Men det kjentes som om den tørket opp og sprakk. I dag har jeg tatt min siste dose med Armour litt sent, og kjente at føttene var tørre før jeg logget meg på og leste innlegget ditt. Men det er en mer normal følelse av at huden er tørr.
Kan det ha noe å gjøre med utilstrekkelig medisinering av stoffskiftet? Rart at jeg skulle føle at huden på føttene sprakk uten at den gjorde det. Det er så mye jeg ikke kan forklare, bare gjette.
Håravfall og tørr hud er et par av symptomene på lavt stoffskifte. Ru og grov hud også. Jeg hadde sprekker i huden rundt neglene, selv om jeg brukte forskjellige håndkremer som skulle være bra.
|