Vis enkelt innlegg
Gammel 07-09-06, 10:45   #5
LilleVille
Medlem

LilleVille sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Buskerud
Alder: 51
LilleVille har en fantastisk aura rundt segLilleVille har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Gidder noen å se litt på menyen min?

Opprinnelig lagt inn av Goggen

Hmmmm, enig med Jeef her.
Jeg tror du spiser alt for lite fett og at kroppen din sparer.
En vanlig dag for meg består av f.eks 100-150gr bacon til frokost, lunsj og middag. Og da pøser jeg på med baconfett. I tillegg kjøtt og grønnsaker. Jeg spiser mye hvit/gulost. Drikker 1 liter kaffe og et par tre liter vann.

Det virker som om du tenker kalorier mens du går på ketolysekuren, og det vil ikke virke!

Nei, jeg tenker ikke kalorier. Bacon er ikke praktisk mulig på jobben, dessuten må man da bli lei av å spise det hver dag??

Jeg har også spist mye ost, gulost, tubeost (ikke magerost), brie, parmesan osv.. Og brukt fløte i sauser, og rømme som tilbehør til spekepølse etc. Men så leser man jo at ikke meieriprodukter er bra heller... Og rent animalsk fett (fettrand på koteletter, baconfett etc) blir jeg desverre litt kvalm av....

Det er nok riktig at man blir mye fortere mett på atkins/ketolyse/skaldeman, for jeg orker ikke mer mat jeg! Hvis jeg skal spise mer fett, vil det gå på bekostning av de grønnsakene jeg får i meg, og det er jo HELLER ikke bra??

Uff, vanskelig!!

LilleVille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, 50-70 g karber fra fiber og grønnsaker, 1200-1800 kcal om dagen. Svar med sitat