Vis enkelt innlegg
Gammel 07-09-06, 16:35   #22
Kristian
Seniormedlem

Kristian sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 58
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Sv: Gidder noen å se litt på menyen min?

Opprinnelig lagt inn av LilleVille

Og så sliter jeg litt med komplekser. Hva tror du alle kollegene jeg spiser lunch sammen med tenker når feite meg sitter og stapper i meg bacon til lunch?? Jeg får allerede kommentarer på at "det der ser da ut som fryktelig MYE mat???"

Det er viktig at du forteller dem du spiser sammen med at du er på diett. Dietten går ut på å spise lite karbohydrater og mye fett. Og så er det viktig å spise seg mett, passe mett.
Klart du kommer til å få noen kommentarer, men de kommer bare av ren uvitenhet. Når du har fortalt dine kolleger om dietten så er dette bare positivt for motivasjonen, for da har du noen å bevise for at dietten virker.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat