Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-04, 23:11   #5
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Been there, done that, wore that T-shirt....

For meg funket ikke hverken GR eller Herbalife (eller Natures Own for den saks skyld) eller Nutrilett eller alt det andre kunstige tullet.

En kostomlegging må til - enten ved å spise mindre kalorier enn du forbrenner - eller aller helst å kutte ut de ekle karbohydratene.

På sidene her finnes det masse info om lavkarbo - siden dette er et lavkarbo forum..... Finner ikke noe om GR tror jeg. Det er vel de på slankenett det vel ?

Tror kanskje Fedon kunne vært noe for deg. Sjekk sidene her - masse Lindbergere og masse info ! Titt under lavkarbo ressurser på forsiden !