Vis enkelt innlegg
Gammel 07-09-06, 22:36   #14
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Hvorfor er folk så innmari opptatt av

Opprinnelig lagt inn av Chamomilla

Hvis noen tror Splenda er en god erstatning for sukker, så se her:
Jeg var på nippet til å kjøpe og teste Splenda, men så kom jeg over denne linken:
http://www.thetruthaboutsplenda.com/.

Splenda er ikke verre enn andre støtningsmidler, - og iallefall bedre enn Aspartame. Du finner skremselspropaganda for hva du vil på nettet. Den enes sida er verre enn den andre. ALT er farlig om man spiser/drikker det i store mengder. Jeg anbefaler ikke søtstoff i det hele tatt, men noen ganger er det nødvendig for å få frem smaker etc. Så lenge man bruker det med fornuft og ikke bøtter innpå hver dag er det helt OK. Og OM man skal bruke er faktisk Splenda det jeg ville anbefale. Om man ikke får tak i Stevia da....

Opprinnelig lagt inn av Firth

Nå er jeg generelt skeptisk til hjemmesider som utelukkende har som målsetting å rakke ned på et produkt, enda mer skeptisk blir jeg når det hovedsaklig er anektdotiske historier og "one-liners" om hvor dårlig produktet er. Når siden i tillegg ikke bare er sponset, men i sin helhet eid og drevet av en organisasjon som har et "Konkurrende produkt" på markedet... Vel... Da er den ikke spesielt mye verdt hos meg (The Sugar Association? Hehe... fint).

Når det er sagt: det er sunt, og nødvendig, å være skeptisk - både til nye produkter, og gamle sannheter

Kloke ord fra Firth her. Er helt enig.