Vis enkelt innlegg
Gammel 08-09-06, 00:07   #17
Gamla
Potius sero, quam numquam

Gamla sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Sv: Hvorfor er folk så innmari opptatt av

Klart at det ikke er lurt å spise noe "søtt" hver dag/flere ganger daglig! Er nok redd for at de som bare MÅ ha noe "søtt" mens de går på de forskjellige diettene, lettere går over til vanlige gotterier (de er vel egentlig bedre,-- eller ?)når de har nådd sitt mål,- og resultatet sier seg selv. Vil derfor på det sterkeste anbefale alle å styre unna og heller finne andre ting å koooose dere med!
Jeg har faktisk, med unntak av noen få sjebnesvangre år for min vekt, levd på karbohydratfattig kost siden 1976.
Er jo heldig(les ,så gammel ) jeg som ikke har vært vant med søtsaker fra barndommen av. Vi hadde hverken Barnetimegodt eller annet lørdagsgodter mens vi hørte på Barnetimen, det var jo en flott opplevelse i seg selv! Brus, is og kaker var det kun ved spesielle anledninger,- og da var det virkelig fest!! Det er nok også noe av grunnen til at jeg aldri har blitt noen søtmons. Tror derfor, som Nille, at det er viktig å holde seg mest mulig unna alle disse søtsakene, uansett søtningsmiddel.
Husk at mat er mat og kos er kos!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat